Saturday, August 17, 2013

Ger det vuxenpoäng om jag skulle klara av att montera ihop en Ikea-möbel utan att slänga delarna åt alla väderstreck och svära?

Gick in på IKEAs hemsida, bara för att det var ett tag sen sist. Är på jakt efter nya möbler, till den tidpunkten jag har råd. Och såklart så hittade jag vad jag letade efter - i en icke-snobbig prisklass så att säga. Det finns en ny kollektion som heter STOCKHOLM, den består av snygga möbler och inredningsdetaljer, men har fulaste namnet. Men möbeln i fråga hette HEMNES.


HEMNES: Byrå med 6 lådor. Knopparna tyckte jag såg jättefula och "billiga" ut, något jag helst skulle vilja ändra på. Så jag gick in på Indiskas hemsida för att kika, knopparna på bilden ovan är därifrån.

( photo sources : IKEA & INDISKA )

Nu ikväll, på tal om något helt annat, har jag lyckats göra så att köket luktar som inne på en asiatisk restaurang. Maten luktar inte speciellt gott, den luktar som tre olika maträtter i en och jag vet inte hur jag har lyckats (eller hur det smakar, så det är nog bäst att jag gör det).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...