Sunday, March 30, 2014

Gratis: Köksredskap från Fiskars, och köttbuljong.

20 OKT 2013 #senuppdateringigen

Jag har nämnt att jag gjort nya beställningar från Middagshjälpen; en kaffekanna och en kökshandduk. De har inte kommit ännu. (Jo, de kom förra året!) Men jag har nog inte alls skrivit att jag faktiskt fått hem lite mer kul sedan beställningen (och leveransen) av Le Creuset grillpannan. Här nedan är de fyra köksredskapen av Fiskars och två paket buljongtärningar av Knorr. Har jag sagt att Middagshjälpen faktiskt haft knorr-produkter i shoppen?





Vet inte vad ni tycker, men jag tycker i alla fall att det är jättekul att få hem saker gratis i brevinkastet (var på väg att säga brevlådan men jag bor ju inte i villa längre). Jag är nog en liten husmor ändå, även fast jag säger "NEJ, KALLA MIG INTE FÖR DET %&¤6/(&)¤&!!" varje gång min kära sambo skojar och gör sig smålustig över mig.

BETYG: Det här skriver jag nu, samma dag som jag lägger upp det här i bloggen. Köksredskapen från Fiskars är JÄTTEBRA. Jag och killen har använt oss av dem flera gånger sedan jag fick hem dom. Visst, vi har redan grejer till stekning och pasta men de här håller kvalité och funkar utmärkt! Vet inte om de kommer dyka upp i poängshoppen igen på Middagshjälpen, men det spelar inget piano. Jag har dom ju redan. Buljongen är det ingen smakskillnad på oavsett om den är gratis eller köpt på ica. Tycker den är jättegod (punkt slut).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...