Tuesday, September 23, 2014

Yves Rocher dofter och favoriter

Nu är hösten här! Det tog ett tag, men nu känns kylan, det har regnat i typ över ett dygn, blåst träd halvnakna och ja - det luktar äntligen höst. Vad som också luktar förträffligt är produkter från mitt favoritmärke Yves Rocher. Parfymen MONOÏ DE TAHITI fick jag av mamma, hon hittade den på en loppis i Junsele (av alla ställen). Den luktar SÅ GOTT, typiskt Yves, och den är min favorit av alla dofter dom har.

v PHOTO CREDIT: YVES ROCHER v



MONOÏ de Tahiti (parfym)


PROTECTYL VÉGÉTAL, en ny 3 in 1 favorit.
Köpt flera gånger sedan 2013. Den är mjukgörande och fuktgivande för huden.
Den lugnar irritation efter exempelvis vistelse i sol. Men många (som jag också)
använder den som en vanlig lotion efter dusch.


Duschcrème Organic Shea Butter
Helt underbart krämig och mjukt. Den doftar inte starkt.


FLOWER Party (parfym)
Aldrig provat men jag vill väldigt gärna ha den!

JUST NU PÅ YVES ROCHER!
Man får handla för 50 kr om man skriver in koden "FALL50"
Gäller till och med 28/9 när du handlar för minst 250 kr

Obs! Jag får inte betalt för att skriva den här typen av inlägg, jag skriver dem för att visa vad som intresserar mig. Kan ju inte skriva om mitt liv varje dag, det skulle vara trist.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...